Kraj

Kreacja Pro zrealizowała logotyp Stołecznej Estardy

Kreacja Pro opracowała nową identyfikację wizualną dla Stołecznej Estrady. Stołeczna Estrada jest instytucją odpowiadającą za szerzenie i propagowanie kultury w...

Kreacja Pro opracowała nową identyfikację wizualną dla Stołecznej Estrady. Stołeczna Estrada jest instytucją odpowiadającą za szerzenie i propagowanie kultury w Warszawie. Jej wcześniejsze logo funkcjonowało od początku lat 90. – Logotyp, którym posługiwaliśmy się do tej pory, wydał nam się nieadekwatny do tego, czym się obecnie zajmujemy i czym jest nasza marka. Naszą misją jest promowanie kultury w Warszawie oraz promocja stolicy poprzez kulturę na świecie – mówi Andrzej Matusiak, dyrektor Stołecznej Estrady.

Nowy logotyp jest prosty, czarno-biały, z charakterystycznym czerwonym znaczkiem “e”. Jego projekt zrealizował Andrzej Pągowski, dyr. kreatywny agencji Kreacja Pro, i Magdalena Błażków, dyr. artystyczny Kreacji Pro. Stołeczna Estrada nowym logo będzie się posługiwać od maja br. Stołeczna Estrada współpracuje z Biurem Kultury Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy. W ub.r. zrealizowała 261 imprez, m.in. Festiwal Warszawski, Skrzyżowanie Kultur, koncerty okazjonalne np. Music for Peace. W tym roku w imprezie weźmie udział Bob Geldof. W najbliższym czasie Stołeczna Estarda zorganizuje m.in. imprezę Święto Saskiej Kępy (maj) oraz Wianki w Noc Świętojańską, do której pokaz sztucznych ogni szykuje polska agencja Gold Regen. Stołeczna Estrada rocznie operuje budżetem w wysokości ok. 20 mln zł (który otrzymuje z budżetu miasta Warszawy), a całość jej przychodów w ub.r. wyniosła ok. 30 mln zł. (MKS)