M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

RRM i Broker FM zaprzeczają zarzutom Time

Serwis Dzienny | 3 kwietnia 2007, 06:45

RRM i Broker FM dementują zarzuty Time, który ogłosił zakończenie współpracy z tymi brokerami (patrz wczorajszy DS "MMP"). Zarówno dom...

RRM i Broker FM dementują zarzuty Time, który ogłosił zakończenie współpracy z tymi brokerami (patrz wczorajszy DS "MMP"). Zarówno dom sprzedaży Eurozetu, jak i RMF FM zaprzeczyły, jakoby dyskryminowały sprzedażowo ofertę Radia Eska.

"Informacje przekazane przez Time fałszują istotę obiektywnego planningu mediowego skupionego na realizacji faktycznych celów marketingowych klientów w oparciu o wyniki słuchalności stacji radiowych, zasięgi techniczne oraz ich cenę" - czytamy w komunikacie Brokera FM. Spółka zapewnia, że planując kampanie, wykorzystuje wszystkie stacje radiowe na rynku i deklaruje utrzymanie obiektywnych reguł w planowaniu kampanii. Według Brokera FM sieć Eska zawiera w swojej ofercie zarówno stacje wiodące na lokalnych rynkach - uwzględniane w propozycjach mediaplanów, jak i stacje, których zakup (promowany w ramach oferty sieci Eska) nie jest merytorycznie uzasadniony. "Szanujemy dążenie Eski do budowy oferty sieciowej, jednak nie możemy zachwiać zaufania naszych Klientów, którzy powierzyli nam profesjonalne planowanie radia" - czytamy w komunikacie spółki.

Także RRM zapewnia, że nigdy nie dyskryminował i nie dyskryminuje żadnego z graczy na rynku radiowym. - Sprzedaż sieci Eska przez RRM spadła po tym, jak z początkiem lutego br. wycofaliśmy z oferty pakiet Zet Romeo (w jego skład wchodziło m.in. Radio Eska). Sądzę, że jest to główna przyczyna rezygnacji Grupy Radiowej "Time" ze współpracy z nami - uważa Jaromir Sroga, dyrektor biura reklamy Eurozetu. Jego zdaniem decyzja Time nie oznacza poważnych konsekwencji dla klientów RRM, który reprezentuje umacniające rynkowe pozycje Radiostację oraz Radio Zet, a od niedawna współpracuje z RMF Maxxx i młodzieżowymi stacjami Ad.Pointu.

Przypomnijmy, że w dniu wczorajszym Time, dom sprzedaży m.in. Radia Eska, ogłosił zakończenie współpracy z Brokerem FM i RRM, zarzucając im deprecjonowanie oferty handlowej Radia Eska w relacjach z reklamodawcami. Sprzedaż netto sieci Eska wg deklaracji Time miała w I kwartale br. wzrosnąć o 20 proc., podczas gdy przychody realizowane za pośrednictwem RRM i Brokera FM spadły o 70 proc. w stosunku do ub.r. (JN)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,