Kraj

KONIEC KONTROWERSJI WOKÓŁ OFERTY "TELEWIZJA INTERAKTYWNA"

Przygotowany przez OMD Poland dla Biura Reklamy TVP i Polskich Linii Telefonicznych pakiet "Telewizja Interaktywna" został rozesłany do potencjalnych klientów....

Przygotowany przez OMD Poland dla Biura Reklamy TVP i Polskich Linii Telefonicznych pakiet “Telewizja Interaktywna” został rozesłany do potencjalnych klientów. Zamieszanie spowodował fakt, że e-maile i inne materiały oferujące pakiet były dotychczas sygnowane przez OMD Poland. Tak skonstruowana wiadomość, która dotarła do klientów związanych umowami z innymi domami mediowymi, sprawiała wrażenie, że to OMD Poland próbuje pozyskać nowych klientów spośród klienteli konkurencji. Wprawdzie żaden z domów mediowych nie zdecydował się na wydanie oficjalnego oświadczenia w tej sprawie, ale atmosfera napięcia pozostała. Fakty są jednak nieco inne. Nowy pakiet “Telewizja Interaktywna” jest ofertą Biura Reklamy TVP i Polskich Linii Telefonicznych, tymczasem OMD Poland jest pomysłodawcą tej formy kampanii i realizatorem jej projektu. Otrzymaliśmy nawet stosowne oświadczenie w tej sprawie, która zamieszczamy poniżej. To Biuro Reklamy TVP i PLT kierują ten pakiet do klientów. Przede wszystkim do takich, którzy jeszcze nie korzystali z reklamy telewizyjnej oraz tych, którzy korzystali, ale mają jeszcze rezerwy budżetowe na dalsze działania promocyjne. “Telewizja Interaktywna jest wzorcowym projektem produktowej kampanii reklamowej przeznaczonej dla tych ewentualnych reklamodawców, którzy chcą sprzedać zaawansowane technologicznie produkty -czyli tzw. dobra trwałego użytku jak np. samochód, pralka itp.” – stwierdził Wojciech Danowski, dyrektor Biura Reklamy TVP SA. Zaprezentowanie złożonych walorów takich produktów nie mieści się zazwyczaj w formule spotu 30-sekundowego, a koszty dłuższego są zbyt duże. Projekt OMD przewiduje przeniesienie szczegółowej części informacyjnej z anteny TV na telemarketerów. “To efektywne wykorzystanie infolinii w krótkim spocie” – mówi o swoim projekcie Jakub Bierzyński, dyrektor generalny OMD Poland. Koszt takiego połączenia jest wliczony w cenę zakupu pakietu. “Jedyne ryzyko może dla nas stanowić zbyt duża liczba dzwoniących, których obsługa wraz z innymi kosztami przekroczy sumę, którą inkasujemy przy sprzedaży pakietu” – stwierdziła Anna Bierzyńska, prezes Polskich Linii Telefonicznych SA. W Pakiet Telewizja Interaktywna wliczona jest także usługa pomiarów infolinii i skuteczności docierania do indywidualnego klienta za pośrednictwem reklamy masowej. (MM)

Pakiet Telewizja Interaktywna jest propozycją handlową Biura Reklamy TVP SA i Polskich Linii Telefonicznych. Propozycja została przygotowana z myślą o reklamodawcach dużych jak i tych, którzy na rynku reklamowym

stawiają dopiero pierwsze kroki, a także o ich agencjach. Akcja

e-mailingowa propagująca pakiet, rozesłana przez OMD do agencji

reklamowych i reklamodawców była elementem autopromcji firmy –

pomysłodawcy (autorem pomysłu “Telewizja Interaktywna” jest Jakub

Bierzyński) i nie została wcześniej uzgodniona z Biurem Reklamy TVP SA.

Anna Bierzyńska

Prezes Polskich Linii Telefonicznych

Jakub Bierzyński

Dyrektor Generalny OMD Poland,

Wojciech Danowski

Dyrektor Biura Reklamy TVP S.A.