Kraj

Warta i Kredyt Bank konsolidują budżet i działy marketingu - działem pokieruje Bogusława Potacka

TUiR Warta, TUnŻ Warta oraz Kredyt Bank należące do belgijskiej grupy finansowej KBC konsolidują swoje struktury biznesowe. Powstanie m.in. jeden...

TUiR Warta, TUnŻ Warta oraz Kredyt Bank należące do belgijskiej grupy finansowej KBC konsolidują swoje struktury biznesowe. Powstanie m.in. jeden wspólny dział marketingu, którym będzie kierowała Bogusława Potacka, dotychczas dyr. marketingu Warty.

Przypomnijmy, że stanowisko dyr. marketingu Kredyt Banku było nieobsadzone od jesieni ub.r. po odejściu Marcina Niewiadomskiego do Providenta (patrz DS “MMP” z 25 września 2006). Jak mówi Potacka, budżet reklamowy Warty i Kredyt Banku będzie skonsolidowany, będą prowadzone wspólne kampanie reklamowe (choć nie zawsze będą one brandowane markami obu firm).

W tej chwili bank i ubezpieczyciel prowadzą lub rozpoczynają cztery kampanie reklamowe, z których jedna – dotycząca kredytu hipotecznego i ubezpieczenia mieszkania – prowadzona jest z podwójnym brandingiem. Jak twierdzi Potacka, tegoroczny skonsolidowany budżet reklamowy KB i Warty ma być na poziomie ich ubiegłorocznych wydatków.

Praktycznie bez zwolnień ma się też odbyć konsolidacja działów marketingu. Obsługą reklamową Kredyt Banku i Warty zajmuje się agencja reklamowa G7 i dom mediowy Starcom.

Bogusława Potacka kieruje działem marketingu Warty od listopada 2004 r., przed przyjściem do Warty zajmowała się konsultingiem na rzecz małych firm z branży usługowej. Wcześniej pracowała jako dyrektor marketingu i PR w Zepter International Polska i pełniła funkcję kierownika marketingu w koncernie Procter & Gamble. Potacka jest absolwentką Wydziału Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Warszawskim, ukończyła też kursy m.in. z zakresu strategii reklamy i umiejętności menedżerskich. (MB)