Kraj

"Dziennik" podnosi ceny reklam, jedynka tańsza

"Dziennik" (Axel Springer Polska) zmienia ceny reklam, niektóre rosną, inne spadają, część pozostaje bez zmian. Podwyżki średnio o ok. 9...

“Dziennik” (Axel Springer Polska) zmienia ceny reklam, niektóre rosną, inne spadają, część pozostaje bez zmian. Podwyżki średnio o ok. 9 proc. dotyczą zwykłych stron redakcyjnych i małych formatów. Również średnio o ok. 9 proc., ale mniej niż dotychczas, będą kosztować formaty na jedynce. Bez zmian pozostają ceny stron: 3., 5., ostatniej. Nowością jest wprowadzenie pakietu “Dziennik” plus “Fakt”, co ma odpowiadać na zainteresowanie klientów.

– Zmiany były planowane od pewnego czasu i są zgodne z wynikami sprzedaży “Dziennika” – powiedział Karol Skorupski, szef reklamy dzienników w Springerze. Zmiany wchodzą w życie 10 kwietnia br. (KP)