Kraj

Kamis reklamuje fiksy do włoskich past i makaronów Viva Italia

Kamis-Przyprawy rozpoczął kampanię reklamową mającą wypromować linię fiksów do włoskich past i makaronów o nazwie Viva Italia wprowadzoną do sprzedaży...

Kamis-Przyprawy rozpoczął kampanię reklamową mającą wypromować linię fiksów do włoskich past i makaronów o nazwie Viva Italia wprowadzoną do sprzedaży w lutym br. Kampania skierowana jest do kobiet w wieku 20-49 lat, ze średnim i wyższym wykształceniem oraz dochodami powyżej 1,8 tys. zł. Kampania potrwa 10 tygodni i obejmie reklamy w formie advertoriali w prasie kobiecej (“Claudia”, “Twój Styl”, “Olivia”, “Wysokie Obcasy”, “Świat Kobiety”, “Poradnik Domowy”, “Gala”) oraz w dodatku telewizyjnym “Gazety Wyborczej” i w magazynach “Focus”, “Newsweek” i “Voyage”. Kreację reklam przygotowała agencja Young & Rubicam, planowaniem i zakupem mediów zajął się MediaCom Warszawa, kreację materiałów BTL przygotowała agencja Radna, a za projekt opakowań produktów Viva Italia odpowiadała agencja Dragon Rouge. (MB)