Kraj

Volvo wspiera kampanią wizerunkową swojego SUV-a XC90 w nowej sportowej wersji

Volvo Auto Polska rozpoczęło kampanię reklamową wspierającą jeden z flagowych modeli firmy - SUV XC90 w nowej sportowej wersji. Kampania...

Volvo Auto Polska rozpoczęło kampanię reklamową wspierającą jeden z flagowych modeli firmy – SUV XC90 w nowej sportowej wersji.

Kampania ma wizerunkowy charakter. Potrwa do końca czerwca. Podstawowe media wykorzystane w kampanii to: outdoor, prasa, internet i marketing bezpośredni.

Celem kampanii jest zbudowanie świadomości modelu wśród dotychczasowej grupy docelowej XC90, jak również wśród konsumentów szukających ekstrawaganckich produktów. W tym celu Volvo Auto Polska podjęło decyzję o zaprezentowaniu w kampanii samochodu w czerwonym kolorze Passion Red. Kreacja ma wyrazisty charakter korespondujący ze sportowym charakterem modelu.

Layouty reklamowe pojawią się w dominującej mierze w magazynach biznesowych (m.in. “Forbes”, “Manager Magazin”, “Harvard Business Review”) i hobbystycznych (m.in. “National Geographic”, “Jachting”, “Żagle”, “Golf & Life”, “Rezydencje”). Część outdoorowa kampanii obejmuje całą Polskę.

Kreację przygotowała agencja Brainshop U-Boot, kreacją internetową zajęła się agencja K2 Internet. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny był dom mediowy MindShare. Działaniami direct marketing zajęła się agencja Euro RSCG Marketing House oraz Call Center Poland SA. Za komunikację public relations odpowiada Euro RSCG Sensors. (MG)