Zagranica

Sony szuka agencji marketingowej do wsparcia nowej gry na PS3

Sony Computer Entertainment Europe szuka agencji marketingu bezpośredniego, która przygotuje wsparcie premiery nowej gry na konsolę PlayStation3 pt. "Eye of...

Sony Computer Entertainment Europe szuka agencji marketingu bezpośredniego, która przygotuje wsparcie premiery nowej gry na konsolę PlayStation3 pt. “Eye of Judgement: Conqerors of 9 Fields”. Gra jest połączeniem gry wideo i planszowej. Fabuła osadzona jest w realiach fantastycznych, a gracze grają zarówno poprzez konsolę, jak i używając planszy z postaciami. Pokazując te karty do kamery konsoli, “ożywiają” te postaci w wirtualnym świecie i mogą je wykorzystywać np. do walki. Rywal Sony Nintendo w ub.r. wprowadził grę “Sports” na konsolę Wii, która wymaga od gracza fizycznych ruchów (np. takich jak rakietą tenisową, kijem baseballowym), które czujniki ruchu konsoli przekładają na ruchy postaci w grze. Debiut Playstation3 był kilkakrotnie przekładany. W końcu Sony wypuściła swoją nową konsolę do sprzedaży w marcu br. Premierę popsuł fakt, że spora liczba zamówień przed sprzedażą została anulowana. Rynek spekulował, że w samej Wielkiej Brytanii anulowano ok. 200 tys. zamówień na 8,5 mln funtów. Ken Kutaragi, chief executive Sony Computer Entertainment, zrezygnował ze stanowiska dwa tygodnie po tym, jak okazało się, że koncern nie zrealizuje pierwotnych planów sprzedaży PS3. (“BrandRepublic”)