Zagranica

Metro Int. podpisało umowę o współpracy z firmą Philips

Wydawca prasy bezpłatnej Metro International podpisał umowę o współpracy z producentem sprzętu elektronicznego Philips. Jest to część wdrażanej na rynku...

Wydawca prasy bezpłatnej Metro International podpisał umowę o współpracy z producentem sprzętu elektronicznego Philips. Jest to część wdrażanej na rynku przez marketera strategii komunikacyjnej “Simplicity”, która wiąże wizerunek produktów z motywem zdrowia i dobrego samopoczucia. Kontrakt dotyczy brandingu części zawartości gazet wydawanych przez Metro. Chodzi o przedstawienie badań i przeprowadzenie wywiadów inspirowanych przez Philipsa, które będą drukowane na kolumnach oznaczonych nazwą Metro Life Panel. Projekt będzie realizowany w maju br. w 23 edycjach gazety “Metro”, m.in. w Stanach Zjednoczonych, Rosji i Wielkiej Brytanii. Według przedstawicieli wydawcy jest to pierwsza tego rodzaju akcja prowadzona w skali panregionalnej. (“Media & Marketing Europe”)