Olympus Polska rozpoczyna kampanię wizerunkową aparatu Olympus mju 770 SW, która obejmie telewizję, prasę oraz internet. Kampania obejmuje sponsoring programu “Szymon Majewski show” w TVN (do 4 czerwca), reklamy w prasie (tygodniki opinii, prasę lifestyle’ową i branżową) oraz internet (serwis internetowy, gdzie użytkownicy będą mogli umieszczać zdjęcia wykonane w trudnych warunkach pogodowych. Najciekawsze galerie użytkowników będą oceniane i recenzowane przez profesjonalnych fotografików współpracujących z serwisem). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Springer & Jacoby oraz agencja Awangarda Grupa Kreatywna. Media zaplanował i kupił dom mediowy Brand Connection. Olympus jest również sponsorem filmu “Piraci z Karaibów III” w sieci Multikino w całej Polsce. Przed seansem widzowie będą zapraszani przez Olympus na film. Dodatkowo w weekendy w Multikinach będą obecne hostessy Olympus i wystawiony specjalny stand-ekran, z którego można pobierać za pomocą bluetootha zdjęcia na komórkę. Fotografie zostały tematycznie powiązane z aparatem mju 770 SW. Olympus reklamuje ten model jako aparat odporny na wodę i mróz, wstrząsy i zgniatanie, a dzięki temu sprawdzający się w podróżach. (MB)