Kraj

Marek Goliński dyrektorem promocji sprzedaży i marketingu w Wydawnictwie Bauer

Marek Goliński obejmie funkcję dyrektora promocji sprzedaży i marketingu w biurze reklamy i planowania mediów Wydawnictwa Bauer. W skład struktury...

Marek Goliński obejmie funkcję dyrektora promocji sprzedaży i marketingu w biurze reklamy i planowania mediów Wydawnictwa Bauer. W skład struktury zarządzanej przez Golińskiego wchodzą: dział analiz, butik kreatywny, promocja biura reklamy, dział koordynacji (traffic), windykacja i obsługa kontraktów. Goliński wcześniej pracował

min. dla RRM (Radio Zet), BBDO, Saatchi & Saatchi, MQI Media, MRI International. Ostatnio prowadził własną działalność w zakresie doradztwa i wdrażania systemów wspomagających sprzedaż. W strukturze Wydawnictwa Bauer będzie podlegał bezpośrednio dyrektorowi biura reklamy i planowania mediów, którego funkcję pełni Maciej Kutak. (JD)