Kraj

PKO BP celuje w mały i średni biznes

Bank PKO BP rozpoczyna kampanię kredytów dla małych i średnich przedsiębiorstw. Potrwa ona do 24 czerwca br. i obejmie telewizję...

Bank PKO BP rozpoczyna kampanię kredytów dla małych i średnich przedsiębiorstw. Potrwa ona do 24 czerwca br. i obejmie telewizję (emisje w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, TV4, TVN Siedem, TVP3, TVN24 przy programach informacyjnych i gospodarczych), radio (Radio PiN, RMF FM, Tok FM, Trójka, Radio Zet i internetowe radio Infor), prasę (głównie dzienniki i tygodniki opinii oraz tytuły branżowe), a także internet (m.in. serwisy biznesowe największych portali: Onet, Wirtualna Polska, Interia i Gazeta.pl, wortale ekonomiczne Money, Bankier, Elfin). Hasłem kampanii jest: “Z Szybkim Limitem Kredytowym Twoja firma sprosta każdemu wyzwaniu”. – Zadaniem kampanii jest zbudowanie w świadomości przedsiębiorców przekonania o możliwości realizowania swoich planów inwestycyjnych przy współudziale naszego banku – mówi Marek Kłuciński, dyrektor departamentu promocji i komunikacji PKO BP. – Argumentami wykorzystywanymi w komunikacji marketingowej produktu są: szybkość, minimum formalności, indywidualne dostosowanie oferty i atrakcyjne warunki cenowe – dodaje. Kreację kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends, za działania w internecie odpowiada Hypermedia, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Zenithmedia. (MB)