Firma Xerox Polska rozpoczęła intensywną dwutorową kampanię reklamową wspierającą produkty Xerox Phaser 6180 oraz Xerox WorkCentre 7132. Głównym komunikatem kampanii jest kolor w biznesie. Przekazy kampanii skierowane są do różnych odbiorców biznesowych. Komunikacji związanej z kolorową drukarką laserową – Phaser 6180 – towarzyszy hasło “Kolor ma znaczenie”. Celem kampanii jest zachęcenie właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw do częstszego wykorzystywania drukarek kolorowych w biurach i przekonanie ich, że druk w kolorze pomaga skutecznie wyróżnić się w biznesie.
Z kolei hasłem przewodnim kampanii skierowanej do szefów działów IT oraz osób odpowiadających za zakup sprzętu w dużych korporacjach jest “Zysk w kolorze”. Idea kreatywna opiera się na pokazaniu wymiernych korzyści płynących z wyboru Xerox WorkCentre 7132 – drukarko-kopiarki z opcją skanera i faksu oraz możliwością druku w kolorze. Kampania ma na celu przekonanie adresatów, iż druk w kolorze staje się standardem i wcale nie musi być drogi.
Działania reklamowe objęły następujące media: outdoor, siatki wielkoformatowe w Warszawie, reklamę na tyłach autobusów w Krakowie i Katowicach, radio i internet na stronach www.xerox.pl. Kampania potrwa do końca maja br. Za kreację odpowiedzialna była agencja Young & Rubicam Brands, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia. (GHM)