Kraj

Xerox adresuje komunikaty reklamowe do biznesu

Firma Xerox Polska rozpoczęła intensywną dwutorową kampanię reklamową wspierającą produkty Xerox Phaser 6180 oraz Xerox WorkCentre 7132. Głównym komunikatem kampanii...

Firma Xerox Polska rozpoczęła intensywną dwutorową kampanię reklamową wspierającą produkty Xerox Phaser 6180 oraz Xerox WorkCentre 7132. Głównym komunikatem kampanii jest kolor w biznesie. Przekazy kampanii skierowane są do różnych odbiorców biznesowych. Komunikacji związanej z kolorową drukarką laserową – Phaser 6180 – towarzyszy hasło “Kolor ma znaczenie”. Celem kampanii jest zachęcenie właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw do częstszego wykorzystywania drukarek kolorowych w biurach i przekonanie ich, że druk w kolorze pomaga skutecznie wyróżnić się w biznesie.

Z kolei hasłem przewodnim kampanii skierowanej do szefów działów IT oraz osób odpowiadających za zakup sprzętu w dużych korporacjach jest “Zysk w kolorze”. Idea kreatywna opiera się na pokazaniu wymiernych korzyści płynących z wyboru Xerox WorkCentre 7132 – drukarko-kopiarki z opcją skanera i faksu oraz możliwością druku w kolorze. Kampania ma na celu przekonanie adresatów, iż druk w kolorze staje się standardem i wcale nie musi być drogi.

Działania reklamowe objęły następujące media: outdoor, siatki wielkoformatowe w Warszawie, reklamę na tyłach autobusów w Krakowie i Katowicach, radio i internet na stronach www.xerox.pl. Kampania potrwa do końca maja br. Za kreację odpowiedzialna była agencja Young & Rubicam Brands, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia. (GHM)