Zagranica

Badania Group M wskazują na siłę internetu w przekazie reklamowym

Badanie wykonane na zlecenie Group M wykazało, że reklamodawcy zauważyli ogromną siłę internetu oraz jego efektywne dotarcie do wybranej grupy....

Badanie wykonane na zlecenie Group M wykazało, że reklamodawcy zauważyli ogromną siłę internetu oraz jego efektywne dotarcie do wybranej grupy. Badania (przeprowadzone przez MEC Interaction) przeprowadzone zostały w 28 krajach i objęły konsumentów oraz reklamodawców. Według marketerów korzyści są równie ważne co koszty wydatków na reklamę. Okazało się, że wydatki na reklamę w internecie wzrosły sześciokrotnie w porównaniu z tradycyjnymi mediami. W Europie Zachodniej internet jest głównym źródłem wzrostu wydatków na media. Marketerzy, chcąc precyzyjniej dotrzeć z przekazem, powinni w swych wydatkach na kampanie reklamowe uwzględnić internet, ponieważ konsumenci coraz chętniej wchodzą w interakcję z brandem. (“Media & Marketing Europe”)