Kraj

Wydawnictwo Murator otwiera bazę online z ofertą produktów dla przyszłych mam i małych dzieci

Wydawnictwo Murator stworzyło bazę www.dzieckozakupy.pl. Produkt uzupełnia magazyn shoppingowy wydawcy, półrocznik "Dziecko, zakupy i my", którego pierwszy tegoroczny numer właśnie...

Wydawnictwo Murator stworzyło bazę www.dzieckozakupy.pl. Produkt uzupełnia magazyn shoppingowy wydawcy, półrocznik “Dziecko, zakupy i my”, którego pierwszy tegoroczny numer właśnie wszedł na rynek. Publikacji towarzyszy kampania w mediach Wydawnictwa Murator (prasa, internet), a także w telewizji i na plakatach. Działaniami objęte są: TVN, TVN Siedem, TVN Style, TV4, At Media i Tele 5. Dla plakatów wybrano lokalizacje w przychodniach, szkołach rodzenia oraz w sklepach z odzieżą dla kobiet w ciąży i produktami dla dzieci. Realizacją spotu zajęła się firma Avantgarde Productions. Za przygotowanie całości kampanii jest odpowiedzialny dział marketingu pism kobiecych Wydawnictwa Murator.

Półrocznik “Dziecko, zakupy i my” oraz właśnie powstała baza – z ofertą producentów i dystrybutorów artykułów dla przyszłych mam i dzieci do 6. roku życia – wchodzą w skład segmentu Wydawnictwa Murator koncentrującego się na tematyce zdrowia, macierzyństwa i planowania potomstwa. W segmencie są także miesięczniki “Zdrowie” i “M jak mama” oraz wortal www.poradnikzdrowie.pl. (KP)