Kraj

Karmi startuje po raz pierwszy z parasolową kampanią

Marka Karmi (Carlsberg Polska) startuje po raz pierwszy z parasolową kampanią telewizyjną. Będzie ona wykorzystywać nowe hasło "Karmi, kobiecy świat"....

Marka Karmi (Carlsberg Polska) startuje po raz pierwszy z parasolową kampanią telewizyjną. Będzie ona wykorzystywać nowe hasło “Karmi, kobiecy świat”.

Spot prezentuje markę w świecie kobiecych marzeń – na balu wśród pięknych strojów. – Reklama przedstawia Karmi jako napój idealny na chwile relaksu, odprężenia i beztroski, podkreślając dzięki temu zasadniczą i wspólną cechę wszystkich wariantów Karmi niezależnie od ich smaku. Dlatego tegoroczna kampania różni się od kampanii poprzednio przez nas realizowanych w sposób zasadniczy – mówi Magdalena Wesołowska, senior brand manager w Carlsberg Polska.

Autorem kreacji kampanii jest agencja Saatchi & Saatchi Poland. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD. Karmi należy do segmentu piw smakowych, ale ma cechę szczególną, prawie nie zawiera alkoholu. Do tej pory marketer promował poszczególne smaki Karmi, obecna kampania jest pierwszą od dłuższego czasu akcją parasolową. (TW)