Kraj

"Polityka" liderem sprzedaży wśród tygodników opinii w marcu i I kwartale br.

"Polityka" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) uzyskała najwyższą średnią sprzedaż ogółem wśród tygodników opinii, według najnowszego podsumowania ZKDP, za marzec br. Wynik...

“Polityka” (“Polityka” Spółdzielnia Pracy) uzyskała najwyższą średnią sprzedaż ogółem wśród tygodników opinii, według najnowszego podsumowania ZKDP, za marzec br. Wynik “Polityki” wyniósł ok. 164,9 tys. egz., podczas gdy “Newsweek” (Axel Springer Polska) w marcu sprzedawał średnio ponad 128,7 tys. egz., a “Wprost” (AWR “Wprost”) – ponad 126,4 tys.

Wszystkie trzy tygodniki odnotowały spadki sprzedaży w stosunku do marca 2006 r. Najwięcej stracił “Wprost” – 11,1 proc., “Newsweek” – 5,6 proc., “Polityka” – 5,2 proc.

Po pierwszym kwartale br. “Polityka” utrzymuje tytuł lidera sprzedaży z wynikiem 161,7 tys. egz. “Newsweek” sprzedawał średnio 22 570 egz. mniej, a “Wprost” – 29 112 egz. (KP)