“Polityka” (“Polityka” Spółdzielnia Pracy) uzyskała najwyższą średnią sprzedaż ogółem wśród tygodników opinii, według najnowszego podsumowania ZKDP, za marzec br. Wynik “Polityki” wyniósł ok. 164,9 tys. egz., podczas gdy “Newsweek” (Axel Springer Polska) w marcu sprzedawał średnio ponad 128,7 tys. egz., a “Wprost” (AWR “Wprost”) – ponad 126,4 tys.
Wszystkie trzy tygodniki odnotowały spadki sprzedaży w stosunku do marca 2006 r. Najwięcej stracił “Wprost” – 11,1 proc., “Newsweek” – 5,6 proc., “Polityka” – 5,2 proc.
Po pierwszym kwartale br. “Polityka” utrzymuje tytuł lidera sprzedaży z wynikiem 161,7 tys. egz. “Newsweek” sprzedawał średnio 22 570 egz. mniej, a “Wprost” – 29 112 egz. (KP)