Kraj

Coca-Cola Poland wdraża elementy projektu Fanta World

Coca-Cola Poland wprowadza limitowaną edycję Fanty - Pineapple. Jest to element konceptu Fanta World realizowanego w 46 krajach na świecie....

Coca-Cola Poland wprowadza limitowaną edycję Fanty – Pineapple. Jest to element konceptu Fanta World realizowanego w 46 krajach na świecie. Pomysł polega na wprowadzaniu na zasadach in/out na krótki czas różnych smaków Fanty, niedostępnych akurat na danym rynku. Lokalne oddziały firmy mogą korzystać z globalnej bazy 250 smaków tego napoju.

Premiera produktu będzie wsparta intensywną kampanią reklamową. Spot limitowanej serii napojów ma być prezentowany na antenie stacji: Polsat, TVN, TVN Siedem, Viva, MTV. Prowadzona równolegle kampania online zostanie połączona z odświeżeniem serwisu www.fanta.pl, na którym internauci będą mogli wziąć udział w konkursie marki Reporter i Fanta World. Kampanię przygotowała agencja Publicis, media planuje i kupuje dom mediowy Starcom, a działania w internecie realizuje K2 Internet. W tym roku Coca-Cola Poland wprowadzi jeszcze jeden smak serii Fanta World. (TW)