Zagranica

Przychody WPP Group wyniosły w I kw. br. 1,37 mld funtów

Martin Sorrell, szef holdingu WPP, uważa, że 2007 r. będzie lepszy pod względem finansowym dla spółek jego grupy, podobnie jak...

Martin Sorrell, szef holdingu WPP, uważa, że 2007 r. będzie lepszy pod względem finansowym dla spółek jego grupy, podobnie jak dla całej branży reklamowej. W I kwartale br. przychody WPP wyniosły 1,37 mld funtów, co oznacza wzrost o 4,3 proc. względem roku poprzedniego. Jego zdaniem na wzrost przychodów branży reklamowej wpłyną takie wydarzenia, jak wybory prezydenckie w USA, igrzyska olimpijskie oraz mistrzostwa Europy w piłce nożnej w 2008 r. Sorrell zamierza skoncentrować wysiłki WPP na przejęciach małych i średniej wielkości firm świadczących usługi marketingowe, takich jak choćby ostatnio przejęta internetowa agencja Spot Runner. (“BrandRepublic”)