Paweł Niziński, od 8 lat dyrektor kreatywny agencji Young & Rubicam, postanowił odejść i rozwijać własną firmę.
Stanie na czele ruszającego z początkiem czerwca polskiego oddziału GoodBrand & Company. Firma zajmie się doradztwem strategicznym z obszaru budowania kapitału społecznego marek. GoodBrand & Company jest firmą współpracującą na wielu rynkach z Y&R Brands EMEA i Worldwide. Na polskim rynku w 2004 roku we współpracy z Upstairs Y&R przeprowadziła pilotażowe badanie wskaźnika Social Equity Index (SEI). SEI służy za podstawę audytu aktywności firm i marek w dziedzinie odpowiedzialnego biznesu (CSR), a także ocenie zwrotu z inwestycji w sektor społeczny i ochrony środowiska. Nowy raport SEI spodziewany jest w końcu czerwca br.
Nowy dyrektor kreacji Y&R rozpocznie pracę w czerwcu, do momentu objęcia przez niego stanowiska jego personalia nie są podawane. Zarządzanie kreacją przejęli dotychczasowi deputy creative directorzy Michał Imbierowicz i Elżbieta Kopczyńska. (AMS)