Zagranica

GENERAL MOTORS WYCOFUJE Z RYNKU SWOJĄ MARKĘ OLDSMOBILE

General Motors Corp. rozpoczęło proces powolnego wycofywania z rynku swojej marki Oldsmobile. GM ujawniło, że nie powiodła się próba przyciągnięcia...

General Motors Corp. rozpoczęło proces powolnego wycofywania z rynku swojej marki Oldsmobile. GM ujawniło, że nie powiodła się próba przyciągnięcia grupy młodych nabywców aut z importu, którzy umożliwiliby przetrwanie ponadstuletniej marki. Przedstawiciele Oldsmobile stwierdzili, że kampania reklamowa nie będzie już skoncentrowana na wizerunku odchodzącej marki, ale na promocji producenta. Już w tym roku budżet reklamowy Olds na pierwsze sześć miesięcy został zmniejszony i wynosił tylko 92 mln USD w porównaniu z 330 mln USD na 12 miesięcy roku 1999, a sprzedaż aut w listopadzie zmniejszyła się o 18,5 proc.