Przetargi

Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej prowadzi dwa przetargi reklamowe

Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej ogłosiło wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej 60 tys. euro, prowadzonego w...

Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej ogłosiło wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej 60 tys. euro, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja społecznej kampanii medialnej o charakterze informacyjno-edukacyjnym pt. “Przeciwdziałanie przemocy w rodzinie”. W planach jest kampania outdoorowa w 16 wojewódzkich miastach Polski. Otwarcie ofert nastąpi 28 maja. Kampania będzie realizowana w sierpniu.

Równocześnie ministerstwo rozpisało zamknięty przetarg, którego celem jest wybór agencji reklamowej do realizacji kampanii dotyczącej elastycznych godzin pracy. Nie są znane liczba i nazwy agencji do niego zaproszonych, nie udało nam się tych informacji potwierdzić z przedstawicielami ministerstwa. (AMS)