Pepsi-Cola General Bottlers promuje markę soków i nektarów Toma przez konkurs konsumencki. Akcja nazywa się “Ona Toma” i powiązana jest z klimatem radości i pozytywnego myślenia, które stanowią element nowego wizerunku marki.
Konsumentki mogą na stronę internetową www.onatoma.pl wysyłać zdjęcia radosnych kobiet. Laureatka weźmie udział w sesji fotograficznej, której wyniki zostaną opublikowane na łamach czasopisma “Świat Kobiety”. Konkurs trwa do 15 czerwca. Zwyciężczyni zostanie wybrana na podstawie głosowania SMS-owego.
Plebiscyt realizowany jest przy współudziale dziennika “Echo Miasta” i miesięcznika “Żyj zdrowo i aktywnie”. W projekt zaangażowana jest także agencja ComPress i agencja Interactive Solutions, która przygotowała stronę internetową.
Akcja jest elementem relaunchu brandu. Marketer planuje w br. osiągnięcie 300-proc. wzrostu wolumenu Tomy. Obecnie marka ma mniej niż 1 proc. rynku soków. (TW)