Kraj

Media Service zawada wprowadza "Fifi", kolejny magazyn, tym razem dla młodszych dzieci

Wydawnictwo Media Service Zawada wprowadza nowy miesięcznik dla dzieci "Fifi". Tytuł ma charakter edukacyjny i jego główną grupą docelową są...

Wydawnictwo Media Service Zawada wprowadza nowy miesięcznik dla dzieci “Fifi”. Tytuł ma charakter edukacyjny i jego główną grupą docelową są 3-6-latki. “Fifi” jest licencją opartą na serialu telewizyjnym, emitowanym w TVP1 w niedzielnym paśmie dla dzieci.

Magazyn ukaże się w nakładzie 50 tys. egz., o objętości 24 stron. Pierwszy numer będzie miał cenę egzemplarzową 4,99 zł, a kolejne – 5,99 zł. Do każdego wydania będzie dołączana zabawka.

Debiut wspiera kampania oparta na współpracy z wydawnictwem Edipresse Polska. Numer czerwcowy miesięcznika “Mamo, to ja” tego wydawcy umieści bezpłatne wydanie “Fifi” jako insert. Prezentacja bohaterów licencji będzie też mieć miejsce w Klubie Dobrej Książki “Mamo, to ja”.

Działania promocyjne obejmują także kanały telewizyjne: TVP1, MiniMini. Za zakup kampanii telewizyjnej odpowiedzialni są: At Media i Mediaedge:cia. Kreacja pozostała w gestii wydawcy.

Media Service Zawada ostatnio powiększa portfolio. Tworzą go: “Świat Przygód Hugo”, “Cartoon Network Magazyn”, “Jetix Magazyn”, “Odlotowe Agentki”, “Scooby-Doo!”, “Action Man A.T.O.M.”, “Winx Club” oraz seria książek “Odkryj świat Winx Club”. (KP)