Kraj

Z inicjatywy Macieja Steca powstała Media Academy przy WSPiZ

We wrześniu ruszy pierwsza edycja szkoleń Media Academy Warszawa. Przewidziane dla studentów ostatnich lat szkolenie ma ich praktycznie przygotować do...

We wrześniu ruszy pierwsza edycja szkoleń Media Academy Warszawa. Przewidziane dla studentów ostatnich lat szkolenie ma ich praktycznie przygotować do pracy w domach mediowych, agencjach reklamowych i działach marketingu.

Media Academy, której partnerem strategicznym jest Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego, powstała z inicjatywy Macieja Steca z zarządu Polsatu. Stec został dyrektorem programowym Media Academy, będzie też jednym z wykładowców szkolenia.

Pozostali to: Arkadiusz Marszałek, dyr. ds. zarządzania mediami Grupy TP, Paweł Sawicki, prezes Media Direction OMD, Jacek Hendigery, dyr. mediów Media Direction OMD, Agnieszka Kosik, dyr. zarządzający Guideline, Stanisław Janowski, dyr. zarządzający PM, Agnieszka Stelmaszczyk, dyr. zarządzający kontaktami handlowymi w Brokerze FM, i Piotr Żakowski, niezależny konsultant ds. komunikacji w mediach.

Uczestnicy Media Academy, 134-godzinnego szkolenia, mają pracować na realnych briefach, będą tworzyć strategie komunikacji dla wybranych marek, a te zaprezentują przed prawdziwym klientem. Najlepsi studenci Media Academy otrzymają propozycje pracy w zespołach wybranych firm mediowych. Pod adresem www.mediaacademy.pl ruszyła już strona internetowa zawierająca informacje nt. szkolenia i przedstawiająca wykładowców.

Organizatorem szkolenia jest firma konsultingowa Work-Room, jednocześnie właściciel marki Media Academy. (JN)