Kraj

KP wprowadza zmiany w komunikacji marki Lech

Kompania Piwowarska rozpoczęła kampanię odświeżającą markę piwa Lech pod hasłem "Nadchodzi piątek. Będzie się działo". W akcji wykorzystywane są dwa...

Kompania Piwowarska rozpoczęła kampanię odświeżającą markę piwa Lech pod hasłem “Nadchodzi piątek. Będzie się działo”. W akcji wykorzystywane są dwa spoty telewizyjne, które zostały zrealizowane w Kapsztadzie w Republice Południowej Afryki przez agencję Grandes Kochonos, która odpowiada za kreację ATL. Reżyserami są Irlandczyk Kelvin Maloney i Polak Łukasz Kośmicki. Obecnie agencja pracuje nad trzecim spotem reklamowym, który jest kontynuacją dotychczasowej kampanii reklamowej. Jego reżyserią zajmie się Łukasz Kośmicki, a zdjęcia będą kręcone w Łodzi. Media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom. Za działania PR odpowiada agencja Ciszewski PR, a za działania BTL agencja Peppermint. Uzupełnieniem kampanii są materiały POS dystrybuowane w sklepach (plakaty, naklejki na drzwi, informatory nad wystawy paletowe).

Akcja jest konsekwencją relaunchu marki Lech w 2004 roku. Zmiany objęły wówczas m.in. butelkę oraz etykietę i logo. Od tego czasu wolumen sprzedaży brandu według informacji podanych przez marketera wzrósł o 23,6 proc. (TW)