Kraj

Coca-Cola Light rozpoczyna długofalową kampanię

Coca-Cola Poland rozpoczyna kampanię "Nie myśl o kaloriach, pomyśl o sobie" promującą markę Coca-Cola Light. Celem akcji jest podniesienie świadomości...

Coca-Cola Poland rozpoczyna kampanię “Nie myśl o kaloriach, pomyśl o sobie” promującą markę Coca-Cola Light. Celem akcji jest podniesienie świadomości korzyści funkcjonalnych oferowanych przez markę oraz zbudowanie więzi emocjonalnej pomiędzy marką a konsumentkami. Kampania skierowana jest przede wszystkim do młodych, aktywnych kobiet, mieszkanek dużych miast.

Komunikacja nowego wizerunku marki wsparta jest zintegrowaną kampanią marketingową obejmującą: kampanię telewizyjną, akcję samplingową w 10 największych miastach Polski, kampanię outdoorową, prasową, internetową i kinową oraz współpracę sponsoringową z pismem “Glamour”. Elementem akcji będzie też wprowadzenie nowych opakowań oraz emisja limitowanej serii specjalnej puszki.

Nowa kampania marki Coca-Cola Light składa się z dwóch odsłon. Rozpoczyna ją 15-sekundowy film reklamowy komunikujący korzyści funkcjonalne napoju, przygotowany przez agencję Publicis Polska. 11 czerwca ruszy druga faza kampanii. Jej głównym elementem będzie nowy 30-sekundowy spot reklamowy przygotowany przez agencję Lowe Polska, o bardziej emocjonalnym charakterze. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Task Force Consulting. Kampania będzie trwać do listopada.

Coca-Cola Light to lider segmentu napojów gazowanych light w Polsce. Udziały ilościowe i wartościowe marki za rok 2006 wg Nielsena kształtują się na poziomie odpowiednio 48,7 proc. i 61,8 proc. (TW)