Zagranica

Castrol przygotowuje się do Euro 2008

Toby Hester przeszedł z firmy telekomunikacyjnej T-Mobile do firmy Castrol (BP Lubricants Europe), gdzie będzie odpowiedzialny za działania związane z...

Toby Hester przeszedł z firmy telekomunikacyjnej T-Mobile do firmy Castrol (BP Lubricants Europe), gdzie będzie odpowiedzialny za działania związane z mistrzostwami Europy w piłce nożnej Euro 2008. Do zadań Hestera będzie należała organizacja działań sponsorskich marki Castrol związanych z imprezą, która odbędzie się w Austrii i Szwajcarii.

Hester pracował w firmie T-Mobile ponad 10 lat. Zajmował się działalnością sponsoringową operatora, m.in. podczas mistrzostw Europy w 2004 roku w Portugalii i mistrzostw świata 2006 w Niemczech. Hester będzie raportował bezpośrednio do Vijaya Solanki, który jest head of marketing services w BP Lubricants Europe. (“BrandRepublic”)