Zagranica

George Murphy odchodzi z Chrysler Group

George Murphy, pełniący funkcję senior VP-global brand marketing w koncernie Chrysler Group, odchodzi z firmy pod koniec tego miesiąca. Murphy...

George Murphy, pełniący funkcję senior VP-global brand marketing w koncernie Chrysler Group, odchodzi z firmy pod koniec tego miesiąca. Murphy przez ostatnie kilkanaście miesięcy pracował nad nową identyfikacją brandów Chrysler oraz Jeep i Dodge. Chrysler nie ujawnia, kto będzie jego następcą.

Przed przyjściem do Chrysler Group George Murphy pracował w Niemczech w oddziale DaimlerChryslera. Zdobywał doświadczenie w firmie Ford Motor Co., gdzie piastował stanowisko marketing managera, ale również w General Electric, firmie Booz Allen & Hamilton oraz w Coca-Cola Co. Obecne plany zawodowe George’a Murphy’ego nie są znane, podobnie jak przyczyny jego odejścia.

14 maja br. Chrysler Group sprzedał część swoich udziałów firmie Cerberus Capital Managment (CCM) w Nowym Jorku. Kilka dni po przejęciu przez CCM Chrysler ogłosił odejście na emeryturę dwóch wiceprezesów odpowiedzialnych za design marki Chrysler – Davida McKinnona i Thomasa Tremonta. Na ich miejsce zostaną powołani dwaj nowi wiceprezesi, ich nazwiska nie są jeszcze znane. Z koncernu po 15 latach pracy odejdzie również Peter Rosenfeld, piastujący stanowisko VP-procurement. Zastąpi go Simon Boag, który przez ostatnie 15 miesięcy zajmował się planowaniem produkcji dla firmy Daimler’s Mercedes Car Group (należącej do Chrysler Group). (“Advertising Age”)