Kraj

Great Open House powiększa dział obsługi klienta

Do działu client service w warszawskim oddziale agencji Great Open House dołączyła Dominika Zaporowska, zatrudniona na stanowisko account managera. Zaporowska...

Do działu client service w warszawskim oddziale agencji Great Open House dołączyła Dominika Zaporowska, zatrudniona na stanowisko account managera. Zaporowska zdobywała doświadczenie, pracując m.in. dla marek: Samsung, Briggs & Stratton czy Curver. Jako copywriter pracowała również na rzecz promocji marki Knorr przy projektach realizowanych wspólnie z Pascalem Brodnickim. W Great Open House będzie odpowiedzialna za rozwój nowego biznesu oraz koordynację prac w dziale obsługi klienta, m.in. dla Diageo oraz Ruchu.

Z kolei Grzegorz Kowalczyk został junior account executive. Kowalczyk pracuje w agencji Great Open House od 2004 r. Do tej pory zajmował stanowisko local managera w dziale field marketingu i prowadził duże projekty dla takich firm, jak: Motorola, Danone, Pepsi, P4, Animex, Reckitt Benckiser czy Sara Lee. W dziale client service będzie odpowiadał za obsługę oraz poszukiwanie niekonwencjonalnych rozwiązań dla kolejnych klientów agencji. (AMS)