Kraj

Nestle wprowadza przy wsparciu kampanii nowe mleko modyfikowane Nan Active

Nestle Polska wprowadziła na rynek mleko modyfikowane nowej generacji Nan Active. Działania promocyjne wspierające debiut obejmą prasę dla rodziców (wydania...

Nestle Polska wprowadziła na rynek mleko modyfikowane nowej generacji Nan Active. Działania promocyjne wspierające debiut obejmą prasę dla rodziców (wydania lipcowe) oraz wybrane magazyny dla kobiet. Kreację przygotowała agencja Rapp Collins, a wyborem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia.

Dodatkowo trwa ogólnopolska akcja informacyjna skierowana do lekarzy, a od wydań majowych w prasie medycznej pojawiły się reklamy produktu (m.in. “Pediatria po Dyplomie”, “Medycyna Praktyczna”). Oprócz tego informacja o Nan Active pojawi się na stronie internetowej producenta. Za launch mediowy produktu odpowiedzialna jest agencja Euro RSCG Sensors.

Receptura Nan Active wzorowana na składzie mleka matki ma zapewniać małemu dziecku ochronę przed infekcjami, korzystnie wpływać na rozwój układu nerwowego. Nowy produkt uzupełnia ofertę mlek Nestle, w której są już standardowe mleko modyfikowane Nan, unowocześnione hypoalergiczne mleko Nan Ha. Cena opakowania Nan Active wynosi 16 zł. (KP)