Kraj

Piwo Bosman podkreśla lokalny charakter w kampanii wizerunkowej

Marka Bosman z portfolio Carlsberg Polska rozpoczyna nową kampanię wizerunkową. Począwszy od 1 czerwca, na terenie całego regionu zachodniopomorskiego pojawią...

Marka Bosman z portfolio Carlsberg Polska rozpoczyna nową kampanię wizerunkową. Począwszy od 1 czerwca, na terenie całego regionu zachodniopomorskiego pojawią się billboardy nawiązujące bezpośrednio do teaserowej kampanii outdoorowej marki prowadzonej w maju br. pod hasłem “Jak Ci to szumi?”.

Kolejna faza kampanii prezentuje hasło: “Szumi po naszemu”, i podkreśla morski, lokalny charakter brandu. Podkreślenie silnego związku marki z regionem zostało uwydatnione również poprzez przedstawioną na billboardach scenę – piwo w kuflach kołysze się podobnie jak widoczne w tle morze, a jego piana wydaje się łączyć z pianą morskich fal.

Komunikacja prowadzona będzie na terenie regionu zachodniopomorskiego do końca czerwca przy wykorzystaniu billboardów, megasiatek (w Szczecinie i w Stargardzie) i innych form reklamy zewnętrznej.

Autorem kreacji kampanii jest agencja Red8. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest Media Direction OMD.

Kampania komunikowana jest także na stronie internetowej marki www.bosman.pl, której autorem jest agencja interaktywna Byss.pl. (TW)