Kraj

LOT znowu bez szefa marketingu, z firmą rozstała się Dorota Haller

Polskie Linie Lotnicze LOT od połowy kwietnia mają nowego prezesa w osobie Piotra Siennickiego, natomiast właśnie zostały bez szefa marketingu....

Polskie Linie Lotnicze LOT od połowy kwietnia mają nowego prezesa w osobie Piotra Siennickiego, natomiast właśnie zostały bez szefa marketingu. Z firmą rozstała się Dorota Haller, dyrektor biura marketingu i produktu PLL LOT. Jej dalsze plany zawodowe nie są na razie znane, podobnie jak nie wiadomo, kiedy zostanie powołany jej następca. Tymczasowo p.o. dyrektorem biura została Katarzyna Dubno, kierownik działu programów lojalnościowych. Przypomnijmy, że pod koniec lutego LOT rozstrzygnął przetargi reklamowe i rozpoczął współpracę z McCann Erickson i Universal McCann. Od ubiegłego roku LOT miał już czterech kolejnych prezesów: w marcu ub.r. w miejsce odwołanego w grudniu 2005 r. Marka Grabarczyka wybrano Krzysztofa Kapisa, dotychczasowego prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego. W listopadzie zastąpił go Tomasz Dembski, którego z kolei w lutym br. zastąpił Marek Mazur, były zastępca prezesa NFZ ds. finansowych. Jego z kolei 1,5 miesiąca temu zastąpił Piotr Siennicki, który wcześniej zajmował się integracją grupy BOT Górnictwo i Energetyka. Dorota Haller kierowała biurem marketingu i produktu LOT-u od końca 2005 r. Do LOT-u przeszła z Domu Prasowego (wydawcy “Życia Warszawy”), gdzie była dyrektorem pionu marketingu i kolportażu. Wcześniej przez kilka miesięcy funkcję dyrektora biura pełniła Katarzyna Siekierzyńska, na co dzień szefowa działu promocji i reklamy LOT-u. (MB)