Kraj

Bauer wyda 3 mln zł na tegoroczne kampanie "Świata Kobiety"

Wydawnictwo Bauer zamierza do końca tego roku wydać 3 mln zł na na działania promocyjne magazynu "Świat Kobiety". Obecnie spółka...

Wydawnictwo Bauer zamierza do końca tego roku wydać 3 mln zł na na działania promocyjne magazynu “Świat Kobiety”. Obecnie spółka rozpoczyna kampanię reklamową promującą zmienioną formułę magazynu. Od wydania lipcowego “Świat Kobiety” będzie miał bardziej rozbudowane działy, m.in. moda i kuchnia. Zmiany w zawartości zostały poprzedzone badaniami fokusowymi tytułu oraz jego konkurencji. Komunikacja reklamowa “Świata Kobiety” będzie podkreślała poradnikowy i ekspercki charakter pisma. Najnowsza promocja obejmie m.in. telewizję oraz tytuły własne wydawnictwa. Autorem nowej kampanii telewizyjnej jest agencja Happy Hours. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Mediaedge:cia. (JD)