Kraj

List otwarty Ewarysta Fedorowicza do agencji Kofeina

Ewaryst Fedorowicz, dyrektor generalny agencji reklamowej Locomotiva, przesłał do redakcji DS "MMP" list otwarty adresowany do agencji reklamowej Kofeina następującej...

Ewaryst Fedorowicz, dyrektor generalny agencji reklamowej Locomotiva, przesłał do redakcji DS “MMP” list otwarty adresowany do agencji reklamowej Kofeina następującej treści:

“Gratuluję zamieszczenia w numerze 23 “Media & Marketing Polska” z 6 czerwca br. informacji o przygotowanych przez Was dla Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej w ramach kampanii “Ostrożnie, Małe jest kruche” spocie reklamowym i reklamie prasowej. Szkoda tylko, że zapomnieliście podać, iż autorem widocznego na zdjęciu logo i hasła całej akcji “Ostrożnie, Małe jest kruche” jesteśmy my, czyli agencja Locomotiva. Pisały o tym media branżowe (…). Oczywiście informacje o autorze hasła i logo można bez problemu znaleźć w wyszukiwarkach internetowych. Jesteśmy małym środowiskiem, znamy się (prawie) wszyscy, ale nawet gdybyśmy stali się kiedyś branżą gigantem, proponuję stosować prostą zasadę, którą można zawrzeć w dwóch słowach: Szanujmy się”.