Ewaryst Fedorowicz, dyrektor generalny agencji reklamowej Locomotiva, przesłał do redakcji DS “MMP” list otwarty adresowany do agencji reklamowej Kofeina następującej treści:
“Gratuluję zamieszczenia w numerze 23 “Media & Marketing Polska” z 6 czerwca br. informacji o przygotowanych przez Was dla Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej w ramach kampanii “Ostrożnie, Małe jest kruche” spocie reklamowym i reklamie prasowej. Szkoda tylko, że zapomnieliście podać, iż autorem widocznego na zdjęciu logo i hasła całej akcji “Ostrożnie, Małe jest kruche” jesteśmy my, czyli agencja Locomotiva. Pisały o tym media branżowe (…). Oczywiście informacje o autorze hasła i logo można bez problemu znaleźć w wyszukiwarkach internetowych. Jesteśmy małym środowiskiem, znamy się (prawie) wszyscy, ale nawet gdybyśmy stali się kiedyś branżą gigantem, proponuję stosować prostą zasadę, którą można zawrzeć w dwóch słowach: Szanujmy się”.