Kraj

Allegro.pl wzmacnia wizerunek cyklem eventów wakacyjnych

Firma QXL Poland, właściciel portalu aukcyjnego Allegro.pl, rozpoczęła 11 czerwca wakacyjną akcję promocyjną "Pod skrzydłami Allegro.pl". Ma ona wzmocnić wizerunek...

Firma QXL Poland, właściciel portalu aukcyjnego Allegro.pl, rozpoczęła 11 czerwca wakacyjną akcję promocyjną “Pod skrzydłami Allegro.pl”. Ma ona wzmocnić wizerunek marki portalu.

Eventy promocyjne organizowane w ramach akcji odbędą się w 12 dużych miastach Polski. W weekendy wakacyjne w tzw. Naziemnych Centrach Lotów, czyli specjalnie na tę okoliczność wybudowanych strefach w danych miejscowościach, będzie można skorzystać z jazdy na air bike’u, zorbingu, euro bungee, wspinaczkowej ściany mistrzów, symulatorów lotów czy pokazu parkour i skoczków spadochronowych. Największą atrakcją ma być wielki sterowiec, który będzie latał nad każdym z miast. Akcja zakończy się 23 września br.

Agencja Afekt odpowiada za przygotowanie akcji i przeprowadzenie jej na terenie całej Polski. Oprawę medialną projektu nadzoruje agencja MagnifiCo. (MKS)