Kraj

OMG Digital w nowej formule, kompetencje interaktywne w teamach klienckich OMG

Omnicom Media Group wprowadza zmiany w strukturze i formule działania OMG Digital, swojej dywizji interaktywnej. Kilku pracowników tej dywizji zasili...

Omnicom Media Group wprowadza zmiany w strukturze i formule działania OMG Digital, swojej dywizji interaktywnej. Kilku pracowników tej dywizji zasili skład poszczególnych teamów klienckich, które będą świadczyć klientom obsługę w zakresie planowania i zakupu kampanii internetowych.

OMG Digital w dwuosobowym składzie pozostanie dostawcą niestandardowych rozwiązań w zakresie komunikacji cyfrowej. Jego szefem nadal będzie Marcin Barciński, z którym w OMG Digital zostaje Karolina Kraus, senior account.

Jak mówi Aleksander Śmigielski, dyrektor zarządzający Optimum Media OMD, nowa formuła OMG Digital lepiej odzwierciedla filozofię grupy, której teamy klienckie mają oferować kompleksową obsługę z wykorzystaniem wszystkich kanałów komunikacji. W każdym z siedmiu teamów klienckich OMG (3 w Optimum Media OMD, 2 w PHD Poland i 2 w Macroscope OMD) znajdzie się specjalista z doświadczeniem w planowaniu internetu. (JN)