Kraj

Browar Belgia reklamuje Gingers Lime

Browar Belgia rozpoczął telewizyjną kampanię reklamową promującą nowy wariant piwa Gingers Lime (o smaku limonki). - Kampania skierowana jest przede...

Browar Belgia rozpoczął telewizyjną kampanię reklamową promującą nowy wariant piwa Gingers Lime (o smaku limonki).

– Kampania skierowana jest przede wszystkim do młodych i dynamicznych kobiet mieszkających w dużych miastach – mówi Jacek Grabarczyk, brand manager w Browarze Belgia. – Ma ona na celu odświeżenie wizerunku marki Gingers oraz poinformowanie grupy docelowej o wprowadzeniu nowego wariantu imbirowo-limonkowego piwa Gingers.

Kampania, którą przygotowały agencja Design Direct oraz dom mediowy MediaCom Warszawa, potrwa do końca wakacji. Trzy różne 15-sekundowe spoty reklamowe wykorzystujące motyw tornada (eksploatowany już w poprzednich egzekucjach reklam Gingersa i obecny na etykietach piwa) będą emitowane w 12 kanałach telewizyjnych: Polsacie, TVN, TV4, TVN Siedem, TVN Style, Viva, MTV, VH1, Discovery, Discovery Civilisation, Discovery Science oraz Animal Planet.

Jak twierdzi Jacek Grabarczyk, koncepcja reklam z tornadem została najwyżej oceniona przez konsumentów w badaniach i dlatego browar zdecydował się do niej powrócić. Gingers do tej pory był dostępny w dwóch wariantach: Classic (wprowadzony w 2003 r. jako pierwsze piwo imbirowe na rynku) oraz Cinnamon (obecny od 2004 r.). Sugerowana cena wszystkich wariantów Gingers to 3,21 zł dla puszki i 2,85 zł dla butelki 0,5 l. (MB)