Kraj

Wrangler wdraża europejski projekt promocyjny w Polsce

Firma odzieżowa Wrangler (VF Polska Distribution) rozpoczyna ogólnoeuropejską akcję pod hasłem "Wrangler Wanted Experience" w trzech miastach Europy. W ramach...

Firma odzieżowa Wrangler (VF Polska Distribution) rozpoczyna ogólnoeuropejską akcję pod hasłem “Wrangler Wanted Experience” w trzech miastach Europy. W ramach akcji Wrangler zorganizował konkurs internetowy dla konsumentów. Główną wygraną w konkursie jest spełnienie największego marzenia osoby, która zdobędzie pierwsze miejsce w Europie (konkurs ma dwie części, a więcej szczegółów na jego temat znajduje się na stronie www.thisiswanted.pl).

Imprezy “Wrangler Wanted Experience” odbędą się w: Barcelonie (4-6 lipca), Sztokholmie (30 sierpnia – 2 września), Mediolanie (20-23 września). W każdym z tych miast zostanie zbudowana specjalna trzypoziomowa konstrukcja. Konstrukcje będą ustawione w centrach miast w miejscach przebywania grupy docelowej Wranglera. Szczegóły oraz programy imprez będą zamieszczane na bieżąco na europejskiej stronie internetowej www.thisiswanted.eu.

Konkurs w Polsce będzie miał silne wsparcie w prasie i internecie. Kampania rozpoczyna się dzisiaj, a zakończy się w sierpniu br. Reklamy Wranglera pojawią się w prasie w wydaniach lipcowych i sierpniowych (16 tytułów). – Będą to głównie wakacyjne tytuły lub dodatki do głównych wydań oraz reklamy w samych magazynach, które pojawią się w sekcjach związanych z imprezami, wyjazdami lub konkursami – mówi Monika Bis, brand manager w VF Polska Distribution. Konkurs Wranglera będzie również silnie promowany w internecie. Formy reklamowe (topbrandmark, doublebillboard, brandmark, pop-up window) będą emitowane na stronach i w portalach (m.in. Onet.pl, Wp.pl, O2.pl) związanych z muzyką, klubami, kinem, wyjazdami, społecznościami oraz na czatach: Tlen i Gadu-Gadu.

Kreację do kampanii internetowej przygotowała agencja interaktywna Point of View, która zajęła się również zakupem mediów w internecie. Prasową kreację przygotowała agencja Bsur z Holandii (obsługuje Wranglera na całym świecie), adaptacji materiałów POS dokonała agencja Aocc z Warszawy. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia. (GHM)