Kraj

Hard & Smart i Star Media realizują kampanię dla Banków Spółdzielczych

Banki Spółdzielcze rozpoczynają kolejną wspólną kampanię reklamową. Tym razem promuje ona loterię dla klientów. Kampania prowadzona jest w telewizji, radiu,...

Banki Spółdzielcze rozpoczynają kolejną wspólną kampanię reklamową. Tym razem promuje ona loterię dla klientów. Kampania prowadzona jest w telewizji, radiu, prasie i internecie, a wspiera ją także BTL (plakaty, ulotki, kupony, standy) w placówkach banków na terenie całego kraju. Spoty reklamowe emitowane są w TVP i Polsacie. Loteria jest promowana w prasie (“Fakt”, “Super Express” i “Tele Tydzień”) oraz w radiu (PR1 i RMF FM), a także w internecie (Onet, Wirtualna Polska i Gazeta.pl). Powstała także strona internetowa loterii promocjaBS.pl. Za kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Hard & Smart, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Star Media. Spot reklamowy powstał w studiu produkcyjnym Opus Film, a wyreżyserował go Piotr Trzaskalski. (MB)