Kraj

Unowocześniony portal Kariera.pl będzie wspierała kampania

Serwis Kariera.pl (dotyczący kariery i pracy) unowocześnił swój portal, wprowadzając możliwość współtworzenia treści dotyczących kariery, pracy i edukacji przez użytkowników....

Serwis Kariera.pl (dotyczący kariery i pracy) unowocześnił swój portal, wprowadzając możliwość współtworzenia treści dotyczących kariery, pracy i edukacji przez użytkowników. Serwis stał się witryną społecznościową. Użytkownicy mogą nawiązywać kontakty, prezentować własne opinie, tworzyć rankingi online, wymieniać się opiniami i ocenami oraz planować swoją ścieżkę zawodową.

Obecnie w trakcie tworzenia jest serwis Kariera.tv, w którym szukający pracy będą mogli na zasadzie interaktywnego uczestnictwa brać udział w nauce i rozrywce. Będzie to projekt łączący możliwości telewizji i komputera, a jego uruchomienie zaplanowano jeszcze na ten rok.

Właścicielem i wydawcą serwisu Kariera.pl jest firma Westom z Gdyni. Zarządza nią Tomasz Węsierski.

Serwis został przejęty od firmy TechVenture (Bielsko-Biała) w 2005 r. – Portal Kariera.pl oraz serwis Kariera.tv przygotowują od 1,5 roku pozyskani specjaliści z najlepszych i największych polskich portali (np. WP.pl) – powiedział Tomasz Węsierski, właściciel firmy. Grupą programistów kieruje Marcin Lewandowski, za prace nad Kariera.tv odpowiada Łukasz Pietkiewicz, grafikę projektuje Maciej Jarosz. – Chcielibyśmy w ciągu dwóch lat stać się liderem w tej branży – dodaje.

Jak zapowiada Węsierski, w ciągu najbliższych dwóch miesięcy wystartuje kampania wspierająca działalność serwisu Kariera.pl oraz Kariera.tv. Obecnie trwa przetarg związany z przygotowaniem kampanii reklamowej. Nieznane są nazwy agencji w nim startujących.

Prace SOO firma Westom powierzyła agencji eActive z Wrocławia. (GHM)