Kraj

Serwis społecznościowy Biznes.net wsparty kampanią i konkursem

Kampania reklamowa w mediach oraz konkurs dostępny przez linki sponsorowane zamieszczone na blogach zrzeszonych w syndykacie Blox.pl wspierają społecznościowy portal...

Kampania reklamowa w mediach oraz konkurs dostępny przez linki sponsorowane zamieszczone na blogach zrzeszonych w syndykacie Blox.pl wspierają społecznościowy portal dla profesjonalistów i osób aktywnych zawodowo Biznes.net (firma Web²).

Kampania prowadzona jest głównie w oparciu o portale biznesowe (m.in. “Parkiet”, “Rzeczpospolita”, “Gazeta Wyborcza”), mailing oraz materiały POS. Dodatkowo przyciski reklamowe Biznes.net znalazły się w kilku wybranych blogach poświęconych nowościom w internetowym biznesie. W zamian za aktywne korzystanie z portalu Biznes.net można wygrać m.in. wycieczkę w dowolne miejsce na świecie z oferty Travelplanet.pl, multimedialne telefony Nokia N-Series, prenumeraty “Pulsu Biznesu” oraz “Media & Marketing Polska” czy systemy operacyjne Novell Suse Linux.

– Zadaniem konkursu jest zachęcenie do udziału w życiu serwisu Biznes.net – mówi Michał Faber, założyciel Biznes.net. – Można w nim m.in. prowadzić bloga osobistego i firmowego albo przeglądać relacje wideo i wywiady z użytkownikami serwisu w ramach Biznes.net TV.

Kreacją do kampanii oraz zakupem mediów zajęła się we własnym zakresie firma Web². Kampania potrwa do 9 lipca, wówczas również nastąpi rozwiązanie konkursu.

Serwis Biznes.net rozwijany jest przez Web² – spółkę portfelową giełdowego funduszu MCI Management SA. Web² specjalizuje się w rozwijaniu usług internetowych Web 2.0. Flagowymi projektami spółki są obecnie serwisy Biznes.net i trendomierz. (GHM)