Kraj

Konkurs Olympusa elementem kampanii wizerunkowej

Rozpoczęła się kampania wizerunkowa firmy Olympus Polska dotycząca aparatu Olympus mju 770 SW. Działania reklamowe objęły swoim zasięgiem: telewizję (billboardy...

Rozpoczęła się kampania wizerunkowa firmy Olympus Polska dotycząca aparatu Olympus mju 770 SW. Działania reklamowe objęły swoim zasięgiem: telewizję (billboardy sponsorskie w trakcie programu “Szymon Majewski show” w telewizji TVN), prasę (m.in. “Wysokie Obcasy”, “Newsweek” – dodatek, “Gala”, “Podróże”, “CKM”, “Glamour”, “Enter”), kino oraz internet (m.in. Gazeta.pl, Onet.pl, WP.pl, Gadu-Gadu, O2.pl).

Kampanii towarzyszy konkurs na specjalnie w tym celu stworzonej stronie www.planetaolympus.pl. Stronę przygotowała agencja Hypermedia we współpracy z Fastbridge (Initiative Warszawa). Na stronie znajduje się satelitarne zdjęcie Ziemi. Nadsyłane zdjęcia internautów są umieszczane w dwóch miejscach, głównie na dole strony – w przesuwającej się galerii. Fotografie wysoko ocenione przez ekspertów konkursu są umieszczane na kuli ziemskiej. Zdjęcia oceniają artyści fotograficy. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi 17 sierpnia. Zwycięzcy otrzymają aparaty fotograficzne Olympus serii 700, a osoba, która zajmie pierwsze miejsce, także bon wycieczkowy wartości 6 tys. zł.

Celem kampanii i konkursu jest zaprezentowanie Olympusa 770 SW jako aparatu, którym można robić zdjęcia pod wodą, odpornego na mróz, wstrząsy i zgniecenia. Kreację kampanii, która potrwa do końca sierpnia, przygotowała agencja reklamowa Springer & Jacoby z Hamburga, adaptacji dokonała Awangarda Grupa Kreatywna. Media zaplanował i kupił dom mediowy Brand Connection. (GHM)