Kraj

Nominacje dla Polski w kategorii Cyber Lions; bez nagród Direct i Promo

Na short-liście w kategorii Cyber Lions w Cannes są cztery prace z Polski: dwie z Leo Burnett i dwie z...

Na short-liście w kategorii Cyber Lions w Cannes są cztery prace z Polski: dwie z Leo Burnett i dwie z Arc Warsaw (grupa Leo Burnett). Trzy prace dotyczą projektów niekomercyjnych.

W kategorii Charities, Public Health & Safety, Public Awarness Leo Burnett jest nominowana za pracę “Helping makes you stronger” dla Centrum Wolontariatu; w kat. Innovative Ideas Arc Warsaw jest nominowana za pracę “Before you enter (wear condom)” dla Krajowego Centrum ds. AIDS; w kat. Corporate Information – Leo Burnett za pracę “Christmas Card” dla studia Genetix; w kat. Clothing, Footwear & Accessories – Arc Warsaw za “One thread fits all” dla Levi Strauss Poland.

Jury zakończyło prace w kategoriach Direct Lions i Promo Lions. Polacy nie zdobyli w nich żadnych nagród. Nagrody Grand Prix w kategorii Direct Lions zdobyła hiszpańska firma marketing services Shackleton (za projekt dla Banco Gallego), a w kategorii Promo Lions nowozelandzka agencja TBWAWHYBIN (za projekt dla NZRU/Adidas). (MR)