Kraj

Pol-TV Multimedia wprowadza nowy system pomiaru oglądalności reklam

Pol-TV Multimedia wprowadza nowe narzędzie do pomiaru oglądalności z wykorzystaniem systemów biowideometrycznych. Firma wykupiła licencję od izraelskiej spółki Trumedia i...

Pol-TV Multimedia wprowadza nowe narzędzie do pomiaru oglądalności z wykorzystaniem systemów biowideometrycznych. Firma wykupiła licencję od izraelskiej spółki Trumedia i oferuje urządzenie, które monitoruje źrenicę oka oraz owal twarzy osób oglądających np. reklamę lub wystawę sklepową. Urządzenie zbiera dane nie tylko na temat liczby spojrzeń, ale także wieku, płci i nacji widzów. Ich identyfikację umożliwiają wypracowane przez izraelską spółkę algorytmy. Urządzenia analizują spojrzenia osób znajdujących się w promieniu ok. 10 m od nośnika i zainstalowanej przy nim kamery o wysokiej rozdzielczości.

Światowa premiera systemów iCapture, iGaze i iTally, oferowanych w Polsce przez Pol-TV Multimedia, miała miejsce w czerwcu br. w Paryżu.

Pol-TV Multimedia chce zaoferować swoje systemy przede wszystkim reklamodawcom oraz właścicielom nośników indoorowych (m.in. POS TV, sieci digital signage). Firma nie opracowała jeszcze cennika nowych usług. Zaoferuje klientom możliwość wypożyczenia swoich urządzeń lub zlecenia kompleksowej obsługi badania. (JN)