Kraj

Agito.pl rozpoczął promocję pod hasłem "Sprzedaj przyjaciela"

Agito.pl, sklep internetowy ze sprzętem komputerowym i fotograficznym przygotowujący się do wejścia na GPW, prowadzi kilkumiesięczny konkurs. Hasłem akcji jest...

Agito.pl, sklep internetowy ze sprzętem komputerowym i fotograficznym przygotowujący się do wejścia na GPW, prowadzi kilkumiesięczny konkurs. Hasłem akcji jest “Sprzedaj przyjaciela”. Konkurs i towarzyszące mu działania komunikacyjne mają na celu budowanie marki, promocję samego sklepu oraz nawiązanie relacji ze społecznością internetową. Akcja rozpoczęła się w czerwcu, potrwa do końca sierpnia br. Sponsorami konkursu są Microsoft, Epson, Asus, Olympus i Kingston. Aby wygrać nagrody, wystarczy do 31 sierpnia br. zarejestrować się na stronie konkursowej www.agito.pl/konkurs i liczyć na szczęście w losowaniu. Podczas rejestracji internauta może “sprzedać przyjaciela”, czyli podać adres e-mail osoby, od której dowiedział się o konkursie (to zwiększa szanse wygrania nagrody). Można także gromadzić punkty – za rejestrację, za wypełnienie ankiety dotyczącej organizatora konkursu i sponsorów, za zakupy w sklepie (produktów pod markami sponsorów). Zdobywca największej liczby punktów zdobędzie laptop Asus Lamborghini. Konkursowi towarzyszy kampania w internecie i mailingi w dużych portalach. (MG)