Kraj

Hoop wprowadza markę Superhero; za kreację reklam odpowiada Icon

Firma Hoop wprowadza na rynek nową markę napojów niegazowanych Superhero. Linia (cztery smaki) skierowana jest do dzieci (głównie chłopców) w...

Firma Hoop wprowadza na rynek nową markę napojów niegazowanych Superhero. Linia (cztery smaki) skierowana jest do dzieci (głównie chłopców) w wieku 5-12 lat. Każdy napój zawiera 20 proc. soku owocowego i dodatkowo jest wzbogacony witaminą C. Opakowanie (300 ml) zamknięto specjalnym korkiem, który umożliwiania łatwe picie np. podczas podróży. Linia Superhero otrzyma wsparcie reklamowe w postaci spotu telewizyjnego przygotowanego przez Icon Advertising Unlimited. W kampanii reklamowanej realizowanej pod hasłem “Superhero – poczuj siłę bohatera” znajdą się fragmenty filmu “Spiderman 3”. Emisja spotu odbywać się będzie w stacjach ogólnopolskich i dziecięcych. Kampanię ATL wesprze akcja promocyjna, w której będzie można wygrać zegarki Spiderman i najnowszą konsolę PlayStation 3. Za media odpowiada dom mediowy MindShare Polska. Superhero będzie trzecią marką w portfolio Hoopa adresowaną do dzieci. Pozostałe to Zozole – napoje musujące, i Hoopki – napoje produkowane na bazie soku owocowego. (MKS)