Firma Hoop wprowadza na rynek nową markę napojów niegazowanych Superhero. Linia (cztery smaki) skierowana jest do dzieci (głównie chłopców) w wieku 5-12 lat. Każdy napój zawiera 20 proc. soku owocowego i dodatkowo jest wzbogacony witaminą C. Opakowanie (300 ml) zamknięto specjalnym korkiem, który umożliwiania łatwe picie np. podczas podróży. Linia Superhero otrzyma wsparcie reklamowe w postaci spotu telewizyjnego przygotowanego przez Icon Advertising Unlimited. W kampanii reklamowanej realizowanej pod hasłem “Superhero – poczuj siłę bohatera” znajdą się fragmenty filmu “Spiderman 3”. Emisja spotu odbywać się będzie w stacjach ogólnopolskich i dziecięcych. Kampanię ATL wesprze akcja promocyjna, w której będzie można wygrać zegarki Spiderman i najnowszą konsolę PlayStation 3. Za media odpowiada dom mediowy MindShare Polska. Superhero będzie trzecią marką w portfolio Hoopa adresowaną do dzieci. Pozostałe to Zozole – napoje musujące, i Hoopki – napoje produkowane na bazie soku owocowego. (MKS)