Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa naturalnej wody mineralnej Arctic (Hoop SA). Kampanię przygotowała agencja Hand Made, która zdobyła zlecenie w wyniku przetargu prowadzonego na przełomie kwietnia i maja br. To już druga kampania Hand Made dla wody Arctic, agencja zrealizowała działania komunikacyjne dla tej marki również w ubiegłym roku.
Celem tegorocznej kampanii wody Arctic jest podkreślenie jej naturalnego pochodzenia oraz orzeźwienia, które wpisane jest w atrybuty marki. Dodatkowo komunikacja mocno eksponuje wizerunek marki Arctic (świat glamour, sukces, aspiracyjność). Na potrzeby kampanii przygotowany został nowy 30-sekundowy spot telewizyjny. Akcja spotu osadzona jest w świecie mody, a woda przedstawiona została jako sprawdzony sposób na naturalne, arktyczne orzeźwienie i pobudzenie w chwilach, gdy dopada nas zmęczenie i pragnienie.
Kampania prowadzona jest głównie w TVN i Polsacie. Za planowanie mediów odpowiada MindShare.
(AMS)