Kraj

Hoop reklamuje wodę Arctic - ponownie z Hand Made

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa naturalnej wody mineralnej Arctic (Hoop SA). Kampanię przygotowała agencja Hand Made, która zdobyła zlecenie w...

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa naturalnej wody mineralnej Arctic (Hoop SA). Kampanię przygotowała agencja Hand Made, która zdobyła zlecenie w wyniku przetargu prowadzonego na przełomie kwietnia i maja br. To już druga kampania Hand Made dla wody Arctic, agencja zrealizowała działania komunikacyjne dla tej marki również w ubiegłym roku.

Celem tegorocznej kampanii wody Arctic jest podkreślenie jej naturalnego pochodzenia oraz orzeźwienia, które wpisane jest w atrybuty marki. Dodatkowo komunikacja mocno eksponuje wizerunek marki Arctic (świat glamour, sukces, aspiracyjność). Na potrzeby kampanii przygotowany został nowy 30-sekundowy spot telewizyjny. Akcja spotu osadzona jest w świecie mody, a woda przedstawiona została jako sprawdzony sposób na naturalne, arktyczne orzeźwienie i pobudzenie w chwilach, gdy dopada nas zmęczenie i pragnienie.

Kampania prowadzona jest głównie w TVN i Polsacie. Za planowanie mediów odpowiada MindShare.

(AMS)