Kraj

Dominika Kraśko dyrektorem marketingu Goodyear Dunlop w regionie EEMEA

Dominika Kraśko, członek zarządu i dyrektor marketingu firmy oponiarskiej Goodyear Dunlop Tires Polska, awansowała w strukturach koncernu. Obejmie stanowisko dyrektora...

Dominika Kraśko, członek zarządu i dyrektor marketingu firmy oponiarskiej Goodyear Dunlop Tires Polska, awansowała w strukturach koncernu. Obejmie stanowisko dyrektora marketingu Goodyear Dunlop Tires w regionie EEMEA (Europa Centralna i Wschodnia, Bliski Wschód i Afryka). – Zamierzam przenieść część rozwiązań marketingowych wdrożonych w Polsce na inne rynki. Nie ukrywam, że priorytetem będzie dla mnie praca nad rozwojem i umocnieniem pozycji Goodyear Dunlop w Rosji – mówi Kraśko. Na nowym stanowisku zastąpi Erica Bequina, który rozstaje się z firmą. Obecnie trwa proces rekrutacji na stanowisko dyrektora marketingu polskiego oddziału Goodyear Dunlop Tires Polska. (JP)