Kraj

SEGES I OMD POLAND ROZPOCZNĄ OBSŁUGĘ PTE SKARBIEC-EMERYTURA

Agencja reklamowa Seges oraz dom mediowy OMD Poland będą obsługiwać budżet reklamowy PTE Skarbiec-Emerytura SA w 2001 roku. Jest to...

Agencja reklamowa Seges oraz dom mediowy OMD Poland będą obsługiwać budżet reklamowy PTE Skarbiec-Emerytura SA w 2001 roku. Jest to wynik rozstrzygniętego przetargu, którego celem, według wiceprezes zarządu towarzystwa Romany Rucińskiej, było wyłonienie “firm, z którymi współpraca miałaby charakter długoterminowy”. Umowy z Seges i OMD Poland zostały podpisane na rok z możliwością ich przedłużenia. Rucińska nie podała wysokości budżetu reklamowego na rok przyszyły. Nieoficjalnie mówi się, że jest to kwota ok. 3 mln zł. Do tej pory za realizację kampanii reklamowych PTE Skarbiec-Emerytura SA była odpowiedzialna agencja Hestia Art (strategia i kreacja) oraz dom mediowy Star Media (planowanie i zakup mediów). (JP)